Często zadawane pytania
Cena rezerwacji zawiera całkowity koszt parkowania za wybraną ilość dni w wybranym terminie oraz transfer na lotnisko i z lotniska. Opłacając rezerwację w naszym serwisie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
Płatność za rezerwację jest ostatnim krokiem procesu rezerwacji i odbywa się poprzez elektroniczne płatności PayU. Płatność zakończona sukcesem jest gwarancją rezerwacji miejsca, a brak płatności jest równoznaczny z brakiem rezerwacji. W przypadku problemów z płatnością masz możliwość dokonania płatności przez kolejne 24h.
Płatność elektroniczna pozwala na natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji oraz usprawnia obsługę na parkingu.
Drukowane potwierdzenie nie jest wymagane. Wystarczy potwierdzenie elektroniczne, które masz na mailu w swojej skrzynce pocztowej w telefonie lub pod linkiem w otrzymanej wiadomości SMS. Potwierdzenie to należy okazać na parkingu.
Godzina przyjazdu to planowana godzina wjazdu na parking. Aby ją poprawnie oszacować dodaj ok. 30-45 minut do planowanej godziny dotarcia na lotnisko, aby mieć czas na zaparkowanie i przekazanie samochodu oraz transfer z parkingu na lotnisko. Pamiętaj o dodatkowym czasie potrzebnym na lotnisku na odprawę bagażową oraz kontrolę bezpieczeństwa.
Tak, oczywiście. Wystarczy wpisać w formularzu rezerwacyjnym liczbę aut, dla których rezerwujesz miejsca. Numer rejestracyjny pierwszego samochodu wpisz w pole do tego przeznaczone. Dodatkowe numery rejestracyjne wpisz w pole "Uwagi do rezerwacji".
Tak, rekomendujemy podanie prawidłowego numeru rejestracyjnego. Numer rejestracyjny samochodu jest informacją, która usprawni obsługę na parkingu. Jeżeli przyjedziesz jednak innym autem z innym numerem rejestracyjnym, nic złego się nie stanie, obsługa parkingu zaktualizuje dane Twojej rezerwacji.
Godzina wyjazdu to planowana godzina wyjazdu z parkingu po zakończeniu parkowania. Aby ją oszacować dodaj około 30-45 minut do planowanej godziny przylotu, aby mieć czas na odbiór bagażu, poinformowanie parkingu o powrocie oraz na transfer z lotniska na parking.
Tak, oczywiście. Warunkiem otrzymania faktury VAT jest wybór parkingu, który jest płatnikiem VAT (informacja o możliwości wystawienia faktury widnieje w opisie każdego parkingu), zaznaczenie w formularzu rezerwacyjnym pola "Chcę otrzymać fakturę VAT" i podanie danych do faktury.
Fakturę otrzymasz na podany przy rezerwacji e-mail zaraz po dokonaniu płatności.
Tak, oczywiście. Wszystkie oferowane przez nas parkingi zapewniają w cenie rezerwacji bezpłatny transfer na i z lotniska. Zostaniesz odwiedziony na lotnisko a w drodze powrotnej kierowca stawi się w umówionym miejscu o umówionej godzinie.
EXPRESS transfer to oznaczenie szybkiego transferu na żądanie - tak oznaczone parkingi, dla naszych Klientów świadczą usługę EXPRESS transferu. Oznacza to, że nie będziesz czekać na zapełnienie się busa transferowego. WAŻNE! EXPRESS transfer nie oznacza pierwszeństwa transferu przed innymi klientami. Będziesz obsłużony zgodnie z kolejnością przybycia.
Tak, oczywiście. Rezerwację opłacasz poprzez szybką płatność elektroniczną PayU, w ramach której dostępna jest również płatność Blik.
Transfer na i z lotniska to nic innego jak transport osób pomiędzy parkingiem a lotniskiem. Każdy oferowany przez nas parking zapewnia w cenie rezerwacji bezpłatny transfer na i z lotniska.
EXPRESS transfer to oznaczenie szybkiego transferu na żądanie - tak oznaczone parkingi, dla naszych Klientów świadczą usługę EXPRESS transferu. Oznacza to, że nie będziesz czekać na zapełnienie się busa transferowego. WAŻNE! EXPRESS transfer nie oznacza pierwszeństwa transferu przed innymi klientami. Będziesz obsłużony zgodnie z kolejnością przybycia.
Adres parkingu widnieje na naszej stronie w jego opisie. Po dokonaniu rezerwacji znajdziesz go również w potwierdzeniu rezerwacji, które otrzymasz na podany adres e-mail oraz SMS na Twój numer telefonu.
Tak, oczywiście. Możesz bez problemu wprowadzać zmiany rezerwacji lub ją anulować do 24h przed deklarowanym przyjazdem na parking.
Parkingi z miejscami zadaszonymi oraz garaże są dostępne jako odrębne oferty w naszym serwisie. Ich dostępność jest jednak ograniczona.
Numer telefonu na wybrany parking widnieje na potwierdzeniu rezerwacji otrzymanym po opłaceniu rezerwacji. Potwierdzenie wysyłamy na podany wcześniej adres mailowy oraz SMS-em na Twój numer telefonu.